Alla inlägg den 8 december 2014

Av Maddie Kay - 8 december 2014 18:00

Hej igen! Nu har det varit helg och som ni ser har jag inte hunnit göra några inlägg under helgen. Jag har bland annat bakat kokoskakor. Det går så fort att man kan göra det medans man ser på tv. Jag ska försöka vara aktiv nu i veckan och har också tänkt att jag inte kommer göra inlägg på helgerna. Jag får till exempel besök den här helgen (den som kommer nu på fredag) och kommer kanske inte ha mycket tid över, men jag gör så gott jag kan. Snart är det jul också. Behöver du lite julklappstips kan du gå in på Youtube och söka på det. En tjej som heter Therese Lindgren gör mycket bra presentkorgar till mamma, pappa, kompisar, mor- och farföräldrar och t.o.m släktingar man inte känner så bra. Har du tid över så kanske ni kan gå in och kolla! Jaja.. Det var allt för i dag mina vänner!

   Etreinte! // Miss. Maddiekay

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Miss Maddiekay och bloggar om allt mellan himmel och jord! Kolla mina inlägg vetja!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards