Alla inlägg den 5 december 2014

Av Maddie Kay - 5 december 2014 12:00

Jag älskar frågor. Det är superkul att se att ni är aktiva läsare. Frågor och kommentarer är jätteroliga att läsa. Men hat är bara bortkastat. Har man inget snällt att säga ska man inte säga något alls! Men hat är för tråkigt för att ens prata om. Jag har min blogg bara för att jag vill dela glädje, inte hat! Så om ni vill hata (Oavsett vad ni vill hata) så skriv det i din dagbok. Och om du inte har någon, skaffa en! Eller hitta något annat sett att bli av med hatet utan att såra någon. Tillbaks till det roliga! Vintern är påväg och man kan lätt bli sjuk, så drick mycket te och bara mys! Det är lite snö och ovanligt varmt så gå ut och rensa hjärnan. Men hallå! Jag sa ju "tillbaks till det roliga." inte "fortsätt med det tråkiga." Ja, så vad är roligt då? Vad ska jag skriva om? Kommentera! Och kolla om jag gör ett inlägg om det du önskat!

 Ha det så mysigt nu! étreinte på er! // Miss Maddiekay

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Miss Maddiekay och bloggar om allt mellan himmel och jord! Kolla mina inlägg vetja!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards