Alla inlägg den 3 december 2014

Av Maddie Kay - 3 december 2014 16:03

Hej! Jag har varit oaktiv eftersom jag har haft fullt upp. Det är verkligen mycket att göra nu. Jag hoppas verkligen att jag kommer att ha mer tid framöver. Jag hoppas också att julen blir bra. Det är mycket som har förändrats och jag vill ha kvar traditionerna, även om det inte alltid går så jättebra. Jag vill också påpeka att julen inte bara är rolig utan också ett bra tillfälle att sysselsätta barnen. Jag hör ofta att barn bara sitter vid datorn och spelar spel men de gör mer än så. De skapar och slappnar av. Men under julen kan man göra det lite mer spännande. Göm paket och skriv ledtrådar. Barn gör allt för att hitta gömda saker. Från godis till leksaker till CD-skivor. 

Ta nu vara på tiden och umgås med era barn. Sitt brevid och kolla vad de faktiskt gör framför sina skärmar. Och som slut vill jag bara ta tillfället i akt att säga: Var stolta över era barn. Vad de än gör så var stolt. Man kommer längst med kärlek. Komihåg att spara på era nej tills det verkligen är viktigt. Älska dom och visa det. Bara av ett litet "Vad duktig du är, du kommer bli den bästa som någonsin setts!" kan en dålig dag bli en bra. Och på en vanlig vardag mår alla bra av att höra " Vad fin du är!". Glöm aldrig det! 

  étreinte mina underbara läsare. Ha det så bra där ute i vintervädret! // Miss Maddiekay


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Miss Maddiekay och bloggar om allt mellan himmel och jord! Kolla mina inlägg vetja!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards