Direktlänk till inlägg 4 december 2014

Fler läsare!

Av Maddie Kay - 4 december 2014 12:00

Igår upptäckte jag att jag fått fler läsare och blev jätteglad! Igår fick jag också besök av Assitance kåren. Och nej, jag har inte kört av vägen! Vi skulle måla om så då kom de och hjälpte till! Fantastiskt hur användbara dom kan vara. Men komihåg att köra försiktigt så ni inte stöter på dem när ni är ute och kör. 


Jag ska försöka uppdatera mer och mer på min blogg nu när jag ser att folk faktiskt läser den. 

Men étreinte så länge! // Miss Maddiekay  

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maddie Kay - 8 december 2014 18:00

Hej igen! Nu har det varit helg och som ni ser har jag inte hunnit göra några inlägg under helgen. Jag har bland annat bakat kokoskakor. Det går så fort att man kan göra det medans man ser på tv. Jag ska försöka vara aktiv nu i veckan och har också t...

Av Maddie Kay - 5 december 2014 12:00

Jag älskar frågor. Det är superkul att se att ni är aktiva läsare. Frågor och kommentarer är jätteroliga att läsa. Men hat är bara bortkastat. Har man inget snällt att säga ska man inte säga något alls! Men hat är för tråkigt för att ens prata om. Ja...

Av Maddie Kay - 3 december 2014 16:03

Hej! Jag har varit oaktiv eftersom jag har haft fullt upp. Det är verkligen mycket att göra nu. Jag hoppas verkligen att jag kommer att ha mer tid framöver. Jag hoppas också att julen blir bra. Det är mycket som har förändrats och jag vill ha kvar tr...

Av Maddie Kay - 29 augusti 2014 15:47

Hej bloggen! I morgon ska jag, Min kära vän och min lillasyster, Mariakay gå till det kända köpcentrumet Kupolen. Där ska vi styla och shoppa! Bor du i närheten så kanske vi träffas där! Vi bör synas eftersom att vi har så utstickande kläder och acce...

Av Maddie Kay - 1 augusti 2014 15:45

Hejhej! Jag är Miss. Maddiekay och jag "äger" den här bloggen. Så jag vill bara säga lite korta saker om mig. Jag är rik, jag är ganska dominant och självgod. Jag ville skapa denhär bloggen för att jag ville ha någon annan att prata med. Och alla min...

Presentation

Jag heter Miss Maddiekay och bloggar om allt mellan himmel och jord! Kolla mina inlägg vetja!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards